Betydningen af god Feedback

At få god feedback fra kunder og medarbejdere er afgørende for enhver virksomhed, der forventer at vokse. Uden viden, kan virksomhedsledere ikke foretage kvalificerede beslutninger. Uuddannede beslutninger fører til en højere sats af fiasko, som kan have skadelige virkninger på en virksomhed. Uden information af høj kvalitet, en virksomhedsejer flyvende blind.

Når du flyver et fly, afhænger piloter deres instrumentering til at fortælle dem, hvordan de laver, hvor de skal hen, og hvor de skal gå. Kunstig horisont hjælper dem med at styre deres højde, et kompas hjælper dem med at navigere, og andre instrumenter giver dem vigtige oplysninger. Selv data modtaget over radioen fra lufthavne er afgørende. Alle disse oplysninger er afgørende for sikkerheden og succes af flyvningen.

Ligesom en pilot brug feedback, så gøre virksomhedsejere. En pilot vil aldrig flyve blind undtagen i ekstreme situationer, og en virksomhedsejer gør præcis det samme hvis de ikke uddanner sig selv før der træffes vigtige beslutninger. Selvfølgelig er den bedste måde at uddanne sig at bede eksperter. I en situation, business er de bedste eksperter til at bede dine kunder. Jo, er de dem, der køber hvad det er du sælger.

Snuppe data er en ting, men snuppe den rigtige slags data er en helt anden. Når titlen på denne artikel siger “God Feedback”, betyder det høj kvalitet feedback, ikke kun positive tilbagemeldinger. Negativ feedback kan være af høj kvalitet og er ofte mere afgørende for virksomheder end positive tilbagemeldinger.

Alle seriøse om at foretage kvalificerede beslutninger skal have et stort, skalerbar undersøgelse løsning på plads. Skalerbart betyder, du kan bruge det til en lille virksomhed hele vejen til en enterprise level system. En undersøgelse løsning skulle give dig fuld kontrol over typerne af spørgsmål og de svar du kan bruge (dvs. flere valg, essay, osv.). Dette vil give dig mulighed for at tilpasse slags feedback, du modtager.

Den bedste måde til at danne en god undersøgelse er at starte med din ultimative mål for øje. Tænk på hvilke typer oplysninger du skal bygge din ultimative betænkning. Bede dem om samme spørgsmål et par forskellige måder at redegøre for fejl, og layoute din format på den letteste måde muligt. Jo lettere undersøgelsen er at udfylde, mere sandsynligt folk vil fylde det med de korrekte oplysninger. Præcise oplysninger er nøglen til god data.

Med et brønd selvom ud undersøgelse og masser af information, kan vi nu starte køre rapporter på dataene. Hvis du fik nok oplysninger, bør du kunne finde ud af flere ting med de data, du har. Hvis du kun vil svaret på et spørgsmål, kan et par yderligere spørgsmål give dig flere svar så godt, selv om de er relateret til dine vigtigste spørgsmål.

Enhver god undersøgelse system værd det er egen vægt vil have en stor rapporteringssystem. Forskellige måder at aggregere dataene kan vise forskellige tendenser og oplysninger, så det skal være nemt at administrere alle aspekter af din undersøgelse kampagne. Din fleksibilitet for rapporter skal matche fleksibiliteten i undersøgelsen selv.

Undersøgelser kan sendes via din e-mail-liste (bare sørg for, at mennesker ved hvornår de tilmelder sig at de kunne være at få disse typer af e-mails), udfyldt online som en opt-in i løbet af købsprocessen, eller sendt ud til lejet lister. Uanset hvilken måde du vælger at gå, være bare sikker på, at din undersøgelse er rettet mod de demografi, du er mest interesseret i.

Med en god undersøgelse, kan du øge din viden manyfold. Beslutninger vil blive klart. For små outfits til enterprise niveau operationer er indsamling af data og feedback den ultimative måde at foretage kvalificerede beslutninger.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *